14 Kasım 2011 Pazartesi

hayat okulu boş laf ders çalışmak gerek!


kapıları açmak mı daha zor neyle karşılaşacağını bilerek yoksa kapalı kapıların arkasında durup, kilidi sonuna kadar vurup, korkup gitmesini beklemek mi?
sahi yüzleşmek zor mu?! hani baktığında aynaya bakıyormuş gibi hissettiğin ama aslında bi maskeden ibaret olan o yüzlerle..
aslında bunlarında bi önemi yok zor olanı başarıp hayatımıza onlarca, yüzlerce, binlerce, onbinlerce, yüzbinlerce, milyonlarca( abartmaya gerek yok hepsiyle birden uğraşılmaz) neyse ne diyordum... 
unuttum..
üşengecim demiştim di mi? hani aslında bi iki satır okusam hatırlıcam. ama ayak yapıyorum çünkü anladınız siz.. :)

birde ders çalışmak gerek vazolar, heykeller, notlar, cümleler, kelimeler, heceler, çizimler, slaytlar beklerken.. yazarken yoruluyor insan..

kurdun elmaya nasıl girdiği konusuna hiç girmiyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder