10 Kasım 2011 Perşembe

e canım sıkıldı!

hayat güzel falan öyle... kuşlar cıvıldıyor, köpekler havlıyor, kediler miyavlıyor, kurbağalar vıraaakkklıyor..
bende ali babanın çiftliğinde yaşıyorum zaten... bu kafaya ulaşmak için ne içtiğimi soranlara cevap veriyorum: doğuştan hacıı.
annem bi keresinde kafamda su tabancası kırmıştı(valla bah!) ben ona yoruyorum ama kafamda herhangi bir hasar oluşmadı.
olan su tabancasına olmuştu, kırıldı falan öyle.. çalışıyordu gerçi hala nihayetinde su tabancası taramalı tüfek değil ya?!
zaten bu sayfayı da neden açtığımı bilmiyorum. yazacak çok şey var ama ben o kadar iyi olmamakla beraber çok da tembelim
öyle böyle değil. şu 5-6 satırı bile allah seni inandırsın 2 saatte yazdım. tuvalete gittim, yemek yedim ya da tam tersi
bi' dakka :) he he iğrenç oldu be.. neyse.. alışcez :)
daha ne yaziiim bilemiyorum, yazmasam daha iyi saçmalıcam gibi geliyor. böyle ben arada sırada aklıma geldikçe daha çok
istedikçe birkaç satır yazar çizer belki karalarımm..

<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder